15 mars 2007

Svar från Martin Hansson

Idag fick jag/vi detta svar från Martin Hansson.

Julia



Bästa Julia,

Självklart tar jag avstånd från prostitution! Självklart tar jag avstånd från det omdömeslösa agerandet av danska tidningen Super.

Jag är helt felciterad i Aftonbladet av journalisten Jill Sjölund. Hon ringde sent på kvällen i torsdags förra veckan och försökte få mig att kommentera en utlottning av tidningen Super. Jag visste inget om det hon frågade utan mitt svar var att "jag vet inte vad du pratar om och jag arbetar i Sverige". Detta vred hon till och formulerade det som att jag inte tar ställning.

Jag tar självklart ställning mot prostitution och när jag nu fått information om tidningen Supers lotteri tar jag givetvis avstånd från detta också. Det hela är mycket upprörande och omdömeslöst.

Vänliga hälsningar
Martin Hansson

Inga kommentarer: